Кошик
214 відгуків
+380 (50) 400-25-01
+380 (67) 568-56-72
Електричні теплі підлоги, інфрачервоні обігрівачі. Ефективне опалення
Кошик

НЕДОПУСТІЧНІ КОЛІБКИ НАМОНТАЖУ НАГРІВАЛЬНОЇ ПЛЕНКИ або ЯК НЕЛЬЗЯВЛЮВАТИ ІНФРАКРАСНУ ПЛЕНКУ

     Технологія монтажу плівкового теплої підлоги не є складною. Укладання нагрівальної плівки можна зробити самостійно, якщо суворо дотримуватися інструкції монтажу. Ми завжди надаємо покупцям цю інструкцію. 
     В мережі Інтернет є велика кількість відеороликів, інструкцій, всіляких рекомендацій щодо монтажу нагрівальної плівки. Але на відео та в інструкціях не відбиваються всі тонкощі. Причина криється в індивідуальних характеристиках кожного окремо взятого приміщення (теплоізоляція, матеріал первинного та фінального покриття). Наприклад, перший поверх, холодний підвал вимагають добру теплоізоляцію; тип первинної підлоги та вигляд фінішного покриття вимагають правильного вибору потужності нагрівальної плівки. Якщо обійти ці підготовчі етапи (вибір плівки, підготовка до монтажу), система «тепла підлога» втратить як ефективність роботи, так і згодом, може вийти з ладу.
     Такі питання ми задаємо покупцеві, щоб підібрати необхідну кількість, розміри, потужність грельної плівки. Надалі також можуть виникати додаткові питання й у процесі монтажу та під'єднання системи теплої статі.
     Бувають випадки, коли покупці під час монтажу та під'єднання плівкових теплих підлог допускають помилки, іноді просто неможливі та грубі. Зокрема, внаслідок недостатнього або поверхневого вивчення інформаційних матеріалів з укладання даних систем обігрівання. І потім, не з огляду на власні допущених помилок монтажу, підготовчих етапів к монтажу, в мережі інтернет поширюють думку про те, що придбана продукція не підтвердила очікуваного ефекту (багато споживає електроенергії, гудит, шумить, погано гріє).
     Щоб уникнути таких випадків і допомогти вам правильно провести монтаж нагрівальної плівки, ми детально досліджуємо один із випадків найсуворіших порушень укладання, які привели до перегорання нагрівальної плівки. 
     Покупець придбав південнокорейську нагрівальну плівку преміумкласу. Після двох місяців роботи вона перестала гріти. Випадковість явно передбачає деталі уточнити про те, як  був зроблений монтаж і які чинники могли вплинути на роботу системи тепла підлога. гарантійний випадок необхідно підтвердження, наш покупець типильник заслужив нам плівку на огляд. Відразу були виявлені явні непередбачувані помилки, які, на щастя, не привели до непередбачуваних наслідків. Ось перелік виявлених помилок:

  1. укладання термоплунки нахлистом;
  2. обрізання полімерних країв плівки майже впритул до струмопровідної шини;
  3. неправильний монтаж клеми (кліпси);
  4. Неправильна ізоляція вініл мастичним скотчем місць з'єднання струмопровідних шин з електропроводами;
  5. немає ізоляції місць вільних кінців мідного провідника плівки;
  6. кріплення нагрівальної плівки до дерев'яної основи з порушенням цілісності срібного мідного провідника, карбонових смуг.  

     1. Дві смуги перекривають один одного та струмопровідні шини (Див. фото вище з лівого боку)! А це неприпустимо та небезпечно для життя! Мідні шини будуть нагрівати один одного. Вийде перегрівання. У найкращому разі через перегрівання нагрівальна плівка незворотно вийде з ладу. У гіршому — іскри, пожежа. Термоплівку заборонено укладати нахлистом із міркувань пожежної безпеки.
У всіх інструкціях монтажу теплої плівкової підлоги вказані застереження:

     «НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ПЕРЕКРИТТТЯ АБО НАЛОЖЕННЯ НА ПЛЕНУ! Допускається невелике накладення країв плівки без нагрівача, тобто перекривати один одного можуть тільки білі, нічим не покриті полімерні краї плівки в такий спосіб, щоб мінімальна відстань між мідними шинами становив 2 см. НО, це тільки в Іноді, коли по-іншому не виходить.»  

​      2. Смуги на краях були обрізані практично під струмопровідну шину (Див. фото вище з правого боку). За технологією виготовлення плівки краї струмопровідної шини надійно ізольовані. Тут же (Див. світлини теж), після обрізання полімерних країв, порушена цілісність електроізоляційної ламінації. Наяву постає небезпека ураження електричним струмом!  

     Також підрізка білої ламінації ліквідувала можливість безпечного прикріплення плівки до підлоги (стіне тощо), у такий спосіб були виявлені місця скріплення будівельним степлером (див. фото нижче з лівого боку)  на карбонових смугах (поразка роботи карбонової смуги), срібних смугах і мідної шини (порушують цілісність електроізоляції, можливість ураження електричним струмом).

      3. Дві струмопровідні шини (від двох смуг) були проткані однією клемою «наскріз». У цьому пункті не будемо говорити про те, що дві струмопровідні шини не можна перекривати одна інша, що взагалі не можна (вище пункт 1). У кожної окремої смуги дві струмопровідні шини та місць з'єднання з електропроводами має бути також два (Див. фото вище з правого боку). Акцент подбаємо про те, що дві шини проткані клемою «наскріз». 
     За технологією монтажу, «одна половинка конектора (клемми) має розташовуватися всередині інфрачервоної плівки, друга зовні на мідній шині. Плівку в зоні мідної шини трохи розшаровують і половинку клеми заводять як у «кишеньок». 
     Під час використання оригінальних клем з'єднання з мідною шиною відбувається в 15 місцях (8 на одній половинці та 7 на другій половинці клеми), площа контакту з мідною шиною не менш ніж 10 мм х 18 мм. Зіпсуються клеми з мідною шиною з двох боків. Одна клема за технічними характеристиками не здатна міцно з'єднати дві мідні шини.
     У аналізованому випадку проткавши однією клемою дві шини, забруднили більшість елементів з'єднання клеми, отримали зіткнення з клемою тільки з одного боку шини. Унаслідок цього набагато скоротилася кількість місць і площі зіткнення клем із мідною шиною. У результаті, багаторазово підвищився ризик виходу системи з ладу. 

      

    Навіть на «одинарній» смузі клема була встановлена не в «кишеньку», а також  проткнута наскрізь через струмопровідну шину. Причому шина була обтисла клемою збоку, з боку обрізаних країв. Такий обтиск дав змогу зробити ще одну — четверту  помилка — неправильне ізоляцію.   

    Неправильно встановлені та погано закріплені клеми є причиною перегрівання електричного ланцюга та виходу системи з ладу!

   4. Ізоляція місць з'єднання струмовідних шин виготовлена одним шматком вініл мастичної скотчу ізолятора за допомогою проклеювання на вигин (Див. світлини нижче). Це Настроювання! Ізоляцію згідно з інструкцією необхідно виконувати двома шматками вініл мастикового ізолятора, водночас один шматок проклеюється з нижньої частини плівкового нагрівача та другий шматок зверху. Інакше через щільність ізолятора, велика ймовірність утворення "повітряної кишені", що Згодом призведе до несправності.

    5З іншого боку смуги нагрівальної плівки ізоляція місця відрізу мідною шини взагалі не мали (Див. світлини нижче). Наяву постає небезпека ураження електричним струмом!

    6. Кріплення грівальної плівки до основи (стіна, підлога) виробляються клейкою стрічкою, будівельною скотчем або дюбелями, але виключно на вільній від нагрівальних (карбонових) і струмопровідних мідних шин. Це білі краї нагрівальної плівки перед шинами або смуги між секціями, там, де напис назви плівки, намальовані ножиці  и  п.п. Ширина цих смуг 25 мм. 
    На аналізованій нами плівці є отвори на струмопровідній шині діаметром у шуруп. ЦЕ НЕДОПУСТИМО! Порушення електроізоляції, техніки безпеки! Якщо  підрізка  ламінації по краях плівки з'явилася причиною порушення безпеки кріплення, унаслідок чого були виявлені «проколи» карбонових смуг, срібних смуг, навіть у двох місцях була зачеплена мідна смуга.То, тут просто мідна смуга пробита шурупом средине (На фото вище це чітко видно).

САМ МОНТАЖ НЕ СКЛАДНИЙ, АЛЕ ТРЕБУЄ ВНИМНОГО ПІДХОДУ!

ПРАВИЛЬНО ВИКОРИСТУЙТЕ МОНТАЖ НАГРІВНОЇ ПЛЕНКИ СОГЛАСНО ІНСТРУКЦІЇ, ЯКУ МИ ВСІГДА ПОСТАВЛЯЄМО НАШИМ ПОКУПЛЯТЛЮВ І ТЕПЛАЧИЙ ПОВ БУДЕТ ДОЛГО РАДУВАТИ ВАС КОМФОРТНИМ ТЕПЛОМ!

ВЕДИ ІМЕННО ВІД ЯКОСТІ МОНТАЖУ ЗАВІСИТЬ ДОВГОВІЧНІСТЬ РОБОТИ ТЕПЛОГО ПОЛА!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner